Dilimizin Zenginlikleri kültürel değerlerimiz kapsamında Hacivat Karagöz gölge tiyatrosu yaptık.
Yine kültürel değerlerimiz kapsamında ebru sanatını öğrendik ve sınıfımızda ebru çalışması yaptık.
Çalışmalara katılan ana sınıfı B şubesi öğrencilerine ve öğretmenimiz Sezgi Bilek Saraydar'a teşekkür ederiz.
12 Mart İstiklal Marşı' nın Kabulü ve Mehmet Akif ERSOY' u Anma etkinliği okulumuzda gerçekleştirildi. İstiklal Marşı' nı en güzel okuyan öğrencilere belge verildi.Etkinlikte görev alan öğretmenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür ederiz
Mrt
Her hafta öğrendiğimiz olumlu davranış ile ilgili bir çok etkinlik yapıyoruz. Bu hafta konuşurken göz teması kurmanın önemi ve saygıyı ifade ettiğini konuştuk.
Okulumuz Anasınıfı A grubu öğrencilerine ve öğretmenine teşekkür ederiz.
Afetlerde dirençli toplum oluşturma vizyonu ile ülkemizde yaşanabilecek her tür ve ölçekte afet ve acil durumlara etkin mücadele ve farkındalık oluşturma için 07 Mart 2024 Perşembe günü öğretmenlerimiz tarafından "Çök-Kapan Tutun" hareketlerini öğrencilere anlatıldı.
Tüm sınıflarımızla saat 09.30 'da "Deprem Anı Çök Kapan Tutun ve Tahliye Tatbikatı" yapıldı.
Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurumları Sosyal Etkinlikler Yönetmeliği Ek-8 tablosunda yer alan "Dünya Kadınlar Günü " okullarda, 8 Mart Günü kutlanır.
Okulumuzda da "04/09/2023 Tarihli Öğretmenler Kurulu" kararı ve "Eğitim Kurumu Sosyal Etkinlikler Yıllık Çalışma Planı" (Ek-7/A) gereği sınıflar düzeyinde sınıf öğretmenleri koordinesinde hazırlanan program çerçevesinde kutlanacaktır.
Mrt
Eğitim sektöründe uygulamalı eğitime katkı sunmak amaçlı geliştirilen Uzay Çadırı dersleri gösteri ile bir araya getirerek etkili ve kalıcı öğrenmenin önünü açmak amaçlı kullanılmaktadır. Gökyüzünü andıracak biçimde tasarlanan bombeli yuvarlak kubbesi simülasyon görselleri verilerek 3D bir uzay ortamı oluşturduğu gibi görsel hafızayla öğrenmeninde önünü açmaktadır.
Gökyüzü, denizaltı, güneş sistemi ve geçmiş tarih yaşantılarının yapay görüntülerinin gerçeği aratmayacak biçimdeki animasyonunun en etkili şekilde yansıtıldığı bu çadır, eğitim ve eğlence standartlarına farklı bir boyut kazandırmaktadır.
Diğer çadır modellerine kıyasla daha farklı tasarım ve malzemelerden üretilen bu çadırlar dış ortamdaki ışık akımından tamamen uzak gökyüzü astronomisini yansıtacak düzeyde karanlık olmaktadır.
Yapay aydınlatıcı ve hava sistemlerinin yardımı ile kullanımı konforlu hale getirilen Planetaryum Çadırı istenilen büyüklükte projelendirilebilme avantajlarına sahiptir.
Dışarıdan bakıldığında bir koridoru andıran bölmenin kubbe içine doğru uzanan şemasını yansıtan Şişme Planetaryum Çadırı geniş tek bölmeli alanı ile öğrencilerin rahat hareket etmesine imkan tanıdığı gibi gerçek gökyüzü atmosferi görüntüsünün yansıtılmasına da olanak tanımaktadır.
Hafifi ve portatif kurulumu demonte edilebilir özellikte olup, kısa sürede istenilen etkinlik alanına kurulup sökülebilmektedir. Şişirilebilir bir yapıda olması da bu süreci daha kolay ve pratik hale getirmektedir. Çelik profil boruların görseli meydana getirecek biçimde montajlanarak oluşturulan iskelet sistemi şişirilebilir özellikteki kumaş ile kaplanarak uygulanmaktadır. Ortamın tamamen karanlık olması gerektiği için kapı sistemi bir koridor uzantısı ile desteklenerek alana direk ışık girmesinin önü kesilmiş çadırın iç ortamı bölmesiz ve kolonsuz olarak geniş bir gökyüzü ortamına dönüştürülmüştür. Oyun Grupları
Eğlenceli Planateryum Çadırı etkinliğimiz. Katılan tüm sınıflarımıza teşekkür ederiz.
Yurdunu, milletini büyük bir tutku ile seven, bu uğurda her türlü özveriye katlanan , Yurtseverlik ya da vatanseverlik bir bireyin ülkesine duyduğu sevgi ve bağlılıktır.
Pilot Cengiz Topel İlkokulu olarak öfke yönetimi seminerini tamamladık.Katılan öğretmenlerimize ve eğitimcimiz Sema Tuna'ya teşekkür ederiz.
Öğrencilerimizin fikrî ve duygusal dünyasını şekillendiren, düşünen, araştıran, soran; milli, kültürel, manevi ve evrensel değerler etrafında adına sorgulayan gençlerimizin yaratıcılıklarını, yeteneklerini bu amaçlar doğrultusunda dünyanın en güçlü iletişim aracı olan kalem ile açığa çıkartmak, edebiyatın genç yeteneklerde filizlenmesine, dallanıp budaklanmasına yardımcı olmaktır. Proje ile kitap okuyan öğrenciler ve onların etkilemesiyle oluşan örnek bir topluluk dolayısıyla kitap okuma alışkanlığının yanında kitap yazma alışkanlığı kazanmış bir toplum oluşturulması amaçlanmaktadır.
Okul Rehberlik Hizmetleri Yürütme Komisyonu üyeleri ile okul müdürümüz başkanlığında 2. Dönem Rehberlik Hizmetleri Yürütme Komisyonu toplantısı yapıldı.
Toplantıda, 2023-2024 Eğtiim Öğretim yılınının 1. döneminde okul rehberlik hizmetleri ile ilgili değerlendirmeler yapılarak, 2. dönem yapılacak çalışmalar planlandı.
Şbt
Değnek adam hikaye kitabını okuduk.Ağaç dallarından kendi “Değnek Adam” larımızı yaptık ve okullarda orman panomuzda sergiledik. Sezgi öğretmenimiz ve anasınıfı öğrencilerimize teşekkür ederiz.